Måndag

Hejsan :))) Idag började dagen med syslöjd, så jag fortsatte med min "sommarklänning". Själv tycker jag med att det ser ut som en ful brudklänning eftersom den är vit. Men aja, den blir väll snygg när den är klar får man hoppas xd. Sara kunde inte vara med på idrotten för hon hade ont i halsen så jag spelade lite badnontong (stavning ?) med Amanda. På matten fick vi räkna i boken och bla bla. Till lunch fick vi kebab med ris, skolans är inte god. Vi hade bara en halv spanska lektion för våran lärare skulle på nåt möte :)) Tillsist va det no, vi fick jobba med projektet, tur eftersom det ska in i veckan tror jag. När jag kom hem käkade jag lite och slängde mej i soffan xd. Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0