Måndag

Hejhej :))) Just nu sitter jag och håller på med hk läxan som ska lämnas in imorrn. Idag handlar den om kost för vegeterianer, jag tycker det va lite svårt faktiskt. Aja, lite kort om dagen. Det va rätt chill i skolan, på syslöjden fortsatte jag med klänningen. På idrotten var det kryssa kung, det va typ kaos. Matten flöt väll på. Till lunch va det nån citron kyckling, inge vidare. Efter lunchen va det spanska, chill för jag hade gjort typ allt som man skulle så jag och Amanda övade bara lite på kropps orden. Som sista lektion hade vi no då fick vi kolla på film, väldigt nice det oxå :)) Jag fick skjuts hem från skolan :))) På kvällen "firade" vi Emil som fyllde år i fredags, eftesom vi inte hann i helgen. Sen har det inte hänt mkt mer. Hinner inte skriva mer nu. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0