Norrland

Hejsan :)))
 
Nu har jag kommit hem igen, okej kom hem igårkväll så jag hann inte att skriva. Men som sagt har jag varit i Norrland med Sara, hennes pappa, Danne och Dannes brorsa. Allt va bra och så :))) Sara och jag åkte skidor medans dom andra åkte skoter. Det va väääldigt mkt snö där hahaha. Det finns inte så mkt att skriva egentligen, jag menar vi åkte skridor och chillade, det är väll det man gör i "fjällen"?   (Bilder kommer)

Idag dårå va det tbx till skolan..... Fast det gick det med (; Vi hade rätt chill dag faktiskt, först syslöjd-fortsatte med min klänning. Sen idrott-intrudution för nåt nytt pr, ma-räkna i boken (lunch) spanska-vi snackade typ hela lektionen och på no:n kollade vi på film. Senare ska jag göra hemkunskapen som ska lämnas in imorrn. Och så ska jag kolla på förra veckans Andra Avenyn (missade det förra veckan för vi skulle upp så tidigt xd). Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0