Om dagen

Hejhej :))) Nu är jag tbx efter att ha lämnat Emil, handlat och ha gjort eng läxan! Så nu hoppas jag att kvällen blir rätt lugn, ska öva på några spanska ord bara. Anyway om dagen. Som vanligt började vi med hk, idag va det sista gången va skulle laga mat så vi skulle göra efterrätter. Jag gjorde frassiga glasshjärtan eller nåt sånt. Det va iaf våfflor med glass och strössel upplagda på ett visst sätt. Egentligen skulle det ha varit grädde och sylt oxå men jag fick inte ha det för Marianne hahaha. På svenskan fick vi jobba med handlingsplanen bara. Linn hade bakat till mentorstiden, men jag va så mätt efter all annan efterrätt så jag orkade inget. Vi gjorde oxå nån "lek" man skulle skriva en typ staffetsaga. Man skrev en mening sen skulle nästa skriva en tills alla hade skrivit, det va fan kul (; Som sista lektion va det no så vi fick fortsätta med handlingsplanen. Nu sitter jag här och väntar på att Vänner ska börja, love it! + att det är DH ikväll :))) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0