Om helgen

Hejhej! Ledsen för att jag inte skrev nåt i helgen, men jag kännde inte för det bara. Lite kort om vad som hände iaf.
Fre: Det va vanlig skoldag, vi hade  redovsining på idrotten-gick rätt bra. Sen hade vi ma "prov" nån ma tävling typ. På kvällen hände det inte så mkt, orkade inte gå ut för jag va sjukt trött så jag somnade tidigt hahaha.
Lör: Jag gick upp strax innan 10 och chillade hella morgonen. Vid 12.30 åkte Sara och jag til Skhlm och shoppade. Det blev 2 linnen och en tröja för min del. Såklart bestod lunchen va sallad :)) Vi tog bussen till Kästa och eftersom bussarna inte ville passa så gick vi hem. Jag skyndade mej hem, bytte om och sen gick vi på middag hos våra grannar. Hela kvällen va trevlig, synd att jag inte kunde gå ut med dom andra bara.
Sön: Det hände inte så mkt, dagen va väldigt lugn.  På kvällen kom det SNÖ! usch fy fan säger jag bara^^


gammal xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0