Om Söndag

Hejhej! Ledsen att jag inte skrev något om igår, så jag gör det nu ist. Jag vaknade vid 9 tiden och gjorde mej i ordning, va klar vid 11.30  tiden. Då skulle vi hämta Sara för att åka och shoppa, mamma skulle köra oss till Huddinge för hon skulle jobba. Men Sara hade försovit sej lite så mamma körde mej till Sara och sen körde hennes farsa oss till Skhlm. Det finns inte så mkt att säga om vad som hände där direkt. Jag shoppade bara ett nagellack och jeans från Gina tricot. När vi skulle ta bussen hem skulle såklart allt dampa^^ Först va bussen sen, när det äntligen kom körde det inte in mot Skhlm utan körde tbx. Så vi fick vänta typ 30 min på nästa buss, roligt. Vi fick lyssna på nån kvinna som snackade i mobil medans vi väntade. Sen kom bussen äntlige (vi fick åka gratis för allt hade varit så konstigt xd). Vi satte oss längst bak och kvinnan med mobilen satte sej framför oss. När hon hade snackat klart vände hon sej om och började berätta för oss (på eng) att hennes man va sjuk och låg på sjukhus och att det va jobbigt att bussen va sen m.m. Jag bah okej... Hon kände inte ens oss xd, aja. Sen gick jag hem hela vägen från Kästa eftersom 713 inte ville passa^^ Det tog typ 30 min men jag fick lite motion (; När jag kom hem kollade jag på tv och efter det gick jag med Tindris. Det hände inte så mkt mer intresant igår. (Skriver om idag lite senare). Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0