Onsdag

Hejhej :)) Dagen började mer eller mindre hos tandläkaren, det tog typ 5 min så efter det åkte jag tbx till skolan. Jag kom dit mitt i en lektion så jag gjorde typ inget. Dagen flöt på med typ "valfritt jobb" tills lunch. Det blev pytt i panna, usch men det va massa goda grönsaker idag :))) Efter lunchen va det mer valfritt jobb. Våran spanska lärare va sjuk så vi hade Louise, vi jobbade med lite övningar och sånt. Som sista lektion va det eng. Vi håller på med USA + att vi har prov imorrn så jag övade införprovet och läste lite om USA. Vi fick suta typ 20 min tidigare :))) På vägen hem fick jag sälskap av Sara och Sami en bit. Det är typ allt som har hänt, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0