Onsdag

Hejhej! Har tryckt i mej några våfflor och kollat på tv (;. Just nu sitter jag och håller på med projektet som ska lämnas in imorrn. Det känns rätt rörigt att få ihop allt men jag hoppas det blir bra. Har ju hela kvällen på mej att fixa det^^
Lite om dagen: vi hade projekt hela förmiddagen tills lunch. Till lunch var det köttbullar och pasta :))) gott hahah. efter lunchen fortsatte vi med en timme preojekt innan spanskan. Efter spanskan var det dax för sista lektionen som var eng. Det blev inte så mkt till eng utan jag jobbade med projektet ist. På vägen hem fick jag sällskap av Viktoria :)) Nehe, kan inte skriva mer nu, måste skriva klart allt *suck* Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0