Söndag

Hej bloggen! Idag vaknade jag vid 10, lite senare idag iaf (; Jag tog det lungt hela morgonen, kollade på tv och käkade lite frulle. Sen vid 11.30 bestämde jag mej för att jag verkligen behövde städa på mitt rum. Så jag plockade bort alla saker som låg slängt överallt, tog fram damsugaren, dammade och bytte sängkläder. När allt det var klart tog jag tag i garderoben (inte så roligt), jag vill ha en ännu större för allt får inte plats. Aja, jag sorterade lite bland väskor och skor där. Tillsist började jag rensa i lådorna under sängen, så sjukt mkt skräp där. Efter det hoppade jag in i duschen. Resten av dagen har varit lugn, har kollat på The Hills typ hela tiden :)). Sen gick jag en liten prommis med Tindra. Kanske skriver mer sen. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0