Tisdag

Hejhej :))) Idag vaknade jag kl 7 och fick panik för jag trodde att jag hade försåvit mej. Så jag typ sprang upp ur sängen, men sen insåg jag att det är tisdag och att jag inte började fören 9 (tur). Sen fixade jag mej och s¨ånt. Jag och Viktoria gick tsm till skolan, vägen dit va mkt underhållande måste jag säga (halt som faaaan). Vi började med hemkunskap, Sara och jag hade hälsoprojekt så vi fick inte laga något. Hela lektionen va skit stressig som vanligt. På svenskan hade vi genomgång av nåt häfte och gick och lånade böcker på bibblan. Eftersom vi åt på hemkunsakpen så käkade vi inte den vaniga maten så det blev 10000 år rast. Lärana hade bytt ut mentorstiden mot föreläsning, jätte jobbigt, alla sov typ xd. Som sista lektion va det no. Vi fick jobba vidare med projektet, eftersom jag nästan är klar så va det rätt chill. Sen fick jag gå hem i all snö + att det inte va plogat eller nåt i backarna så man kunde knappt gå upp^^ Puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0