Tisdag

Hejhej! Idag va det en vanlig dag i skolan. Första lektionen va hk då vi fick redovisa våra hälsoprojekt. Sara och jag redovisade vårat arbete om mellanmål. När vi hade sv fick vi skriva på brevet till Saga, blev äntigen klar ska bara renskrivas. Lunchen va inge vidare-fisk! På mentorstiden snackade vi om familjemiddagen vi ska ha i april. Sen hade Amanda bakat kakor oxå :)) Den roligaste lektionen idag va no:n då vi fick prova våra "farkoster" vi gjorde igår. Amanda och Felicia envisades med att vi skulle ha ballonger, men dom gjorde så hela grejjen välte, ägget trillade ur och kläcktes mot golvet xd. Det va ägg typ överallt hahaha :))) När vi tog bort ballongerna funkade det bara bra :)) Efter skolan gick jag hem och gjrode inge spec. Sen gick jag ut på en promenad med Sara. Vi va ute i ca 1 timme tror jag. Nehe nu ska jag kolla på Vänner, sen Den rätta för Rosing och efter det DH så det finns att göra ikväll! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0