Tisdag

Hejhej :)))

Kom hem från skolan för ca 30 min sen. Dagen va helt okej men väldigt seg. Vi började som sagt med hemkunskap där Sara och jag skulle laga Thailax fast med vanlig "vit fisk". Det gick rätt bra faktiskt. Det vi åt ¨på hemkunskapen blev lunch. Efter det va det sv med Louise, typ skriv grejjer, man skulle sätta ut punkt (.) oh stor bokstav? hallå, vem kan inte det? :O Aja, sen va det lunch, vilket innebar en lång och seg rast utan något att göra. Sen va det mentorstid-snack om föräldramiddagen som vi ska ha för att fixa mer pengar till klassresan xd. + att vi käkade Alex kladdkaka, den va helt sjukt god. Jag skojjar inte, den va grym! Som sista lekion va det pr fast med Lars. Han hade typ föreläsning och bla bla bla. Sjukt tråkigt, lyssnade typ nada^^  Jag har inte hunnit göra nåt spec sen jag kom hem. Puss


Driv bild^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0