Tis/Ons

Hejsan, ledsen för den dåliga uppdateringen de senaste dagarna. Tänker berätta lite om vad som hände igår när vi hade växtverk. VI hade bara hemkunsakp på morgonen sen fick vi gå hem :)) Jag följde med Sara hem och strax efter vi kom hem till henne kom Amanda. Vi bakade massa olika grejjor, vissa blev mer lyckade än andra kan man säga xd. Vi kollade oxå på nån roligt film fast kommer inte ihåg vad den heter haaha. Efter det gick vi en långpromenad. Från Sara ner till Tullinge sjön förbi kyrkan vidare till pia och sen gick jag hem. Vi va ute i över 1 ½ timme :))) Rikigt skönt + att jag va  på så grymt bra humör-våren har ju kommit typ! Shiat vad jag har väntat på det här, det är typ 5 grader och sol :))) När jag kom hem käkade jag lite och slängde mej i soffan och kollade på tv hela kvällen.
Onsdag dårå. Såklart va den lika lång och tråkigt som vanligt. Första lektionen fick vi kolla klart på filmen vi började kolla på i måndags. Andra lektionen va sv med Louise, hon gick igenom massa saker och vi fick börja med projektet. Tredje lektionen va so vi fick typ snacka om filmen och jobba med projektet. Till lunch blev det chili con carne- sådär. På no:n jobbade vi med projektet + att Eva läste nån fånig berättelse om alkohol och droger (det är det projektet handlar om). På spanskan hade vi ord prov gick helt okej hoppas jag. Till sist hade vi eng, vi fick jobba vidare med USA. När jag kom hem tog jag och kollade på Andra Avnenyn eftersom jag missade det igår när jag kollade på DH. Ooop, nu bled det ett sånt där jobbigt långt inlägg aja. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0