Torsdag

Haloj :)) Kom hem från skolan för ett tag sen. Dagen i skolan va lugn precis som alla torsdagar. Vi började 9.30 med so-nyhetsrapportering + nyhetskryss. Sendan var det ma-prov gick inge vidare tror jag^^ Somvanligt var det ingen som gick ut på hälsan typ, jag och Sara satte oss i ljusahallen och väntade på lunchen ist. Till lunch blev det nån soppa, den va typ sönder saltad? usch, kunde inte käka. På eng fick vi jobba vidare med USA, eftersom jag stannade kvar lite i skolan igår så hann jag bli klar idag, rikigt skön! Efter det gick jag hem. Idag blir det förmodligen jag som ska laga middag, tror det blir wookade grönsaker med nåt till (; Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0