Torsdag

Haloojjjj :)) Ledsen att jag inte har hunnit uppdatera något idag, men jag har inte varit hemma. Idag var det sovmorgon till 9.30. Första lektionen va nyhetskryss + lite tid för projektet. Sedan var det ma och hälsa. Till lunch va det pitabröd med fyllning. Som sista lektion var det eng prov. Gick väll sådär, eller har egentligen ingen aning hahah. Efter skolan taggade Sara och jag till Skärholmen för att fixa present till Emil som fyller år imorrn. Vi fick vänta på bussen i typ 1000 år så mina skor va helt blöta, roligt värre! När vi äntligen kom fram gick vi och käkade sallad (som alltid). Vi letade efter nån present till Emil i typ 1000 år, kan inte skriva vad det blev eftesom det finns en pytteliten chans att han läser det här. Sen köpte jag såklart lite grejjor till mej själv; en svart tjocktröja, ett grått nagellack m.m. eller jag fick faktiskt nagellacket av Sara :))) Sen hände det inte så mkt mer. När jag kom hem började jag med läxor, nu är typ hälften klart :))) Nehe, ska käka upp min glass och börja med matten. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0