1/5-09

Glad första maj, kan man säga så? wathever, nu är det maj och snart sommar :))) Det är jag iaf sommar värme, riktigt nice! :D Lite kort om dagen jag inte hunnit skriva tidigare. Jag gick upp vid 9.30 fixade mej och så. Sen innan halv 12 åkte jag till Huddinge C för att köpa en bok. Det blev En shoppaholics bekännelser, har sett filmen-den va skit roig så jag hoppas att boken är lika bra! Boken brukar oftast vara bättre. Sen hämtade dom (pappa, mamma, farmor och farfar) mej på Tullinge ststion och så åkte vi hem till oss. Väl hemma chillade vi innan det va fika-typ sent firande av min födelsedag^^ Jag fick lite små grejjer och nya hörlurar-rosa Skull candy (as glad haha), det behövdes verkligen nya. Efter fikat gick jag in och började packa. Hörs sen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0