22/5-09

Hejsan bloggen! :D Yes, som alla märker så fungerar internet här uppe oxå, trotts den dåliga mottagningen. Ska berätta lite om vad som vi har gjort idag och igår. Igår: vi kom fram vid 11.30 tiden. På vögen upp hade vi stannat vid värsta godis stället och köpt godis :D as gott. När vi kom fram chillade vi lite, cyklade och åkte på våran gräsklippare som även kan användas som traktor typ. Det finns en kärra som man kan koppla på så vi "drivade" runt på den som vi kallar det. Vi passade också på att gå till som söta (men mindre vänlig) hästarna xd. Vi gav dom massa gräs och skit men dom blev lite galna (a) så vi gick därfifrån. Lite senare på dagen kollade vi på film-Allt flyter. Den va faktiskt rikigt roligt hehe. Hela dagen va rolig, men vi va så trötta så vi somnade vid 22 tiden hahahha.
Idag: jag gick uppp vid 7.30 (!) för att hinna duscha och sånt innan alla andra va vakna xd. Men det gjorde inte så mycket för jag va redan vaken eftersom vi hade somnat så tidigt igår kväll ;) Sen käkade vi frulle och fixade oss. Vid 9.30 åkte vi in till "stan" för att shoppa lite. Det blev ett linne, tights och lite småprylar. Vi fikade också på ett café. Vi kom tillbaks strax efter 12. Vi käkade lite lunch sen åkte vi ut med traktorn igen hahah. Vi gick in för ett tag sen för det började regna :S hoppas det slutar så jävla tråkigt^^ Aja, får se om jag skriver nåt mer innan jag är hemma. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0