23/5-09

Hejhej! Idag gick jag upp lite senare än igår, jag sov faktiskt till 9. Eller jag vaknade innan av dom dumma tranorna som står typ 100 m utanför vårat fönster och skriker :O Iaf, vi käkade frulle och fixade oss sen åkte vi in till "stan" och kollade i typ 40 min innan vi gick och badade i simhallen. Det va typ inga människor där kanske 29 pers. Vi klättrade på klätterväggen tills jag hoppade ner och slog benet i nåt jävla rör och fick världens blåmärke. Sen badade vi i den varma poolen, badade i vågorna och åkte vatten kanan hahahha, väldigt mogna :D Efter typ 2 timmar åkte vi hem. När vi kom hem igen chillade vi, käkade lite lunch och åkte med gräsklippar/traktorn. Får se vad vi hittar på nu. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0