26/5-09

Hejsan! Idag gick det inte att skriva något morgon inlägg för jag kunde inte logga in på blogg.se. Va det så för er också? anyway, jag gick till skolan. Vi började med hk då vi skulle städa^^ inte spec roligt men vi hade tur för vi fick inte göra nåt jobbigt, bara torka ovanpå n¨ågra skåp. Sen hade vi sv då övade jag lite inför so provet som vi har om n¨gra dagar. Till lucnh blev det potaios bullar, har inte käkat det på 100 år typ. Efter det fick vi se på nån film om olika gymnasium. Dagev avslutdes med no. Där övade jag också inför ett prov (i no alltså). Det är rätt mkt i slutet av terminen, skönt med lov snart :D Efter skolan gick jag hem och satte mej på altanen, sitter där nu också. Jag ser typ nada på skärmen pga. solen. Det är as fint vädet idag med, yey sommar snart :))) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0