27/5-09

God morgon bloggen! :D Har ni sovit gott? det har iaf jag. Idag vaknade jag strax innan 6.30 så jag käkade frulle och gick och duschade efter det fixade jag mej. Nu har jag typ inget att göra för jag är typ klar hehe. och jag får skjuts till skolan så jag slipper gå oxå så det är skönt. Idag kommer Sara igen till skolan, hon gick hem igår för hon mådde dåligt men idag är hon tillbaka igen :D Det är nästan helt vanlig skoldag idag, utom att vi efter lunch ska gå till Tullinge gymnasium. Det är faktiskt lite lustigt, dom sista veckorna innan skolavslutningen (iaf den alldra sista) gör man ju ingenting? man sitter i skolan och kollar på film, åker och badar eller städar skåpen. Det är ju nada. Man kunde faktiskt få sommarlov då haha. Aja, här kommer en dålig bild på mej just nu haha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0