30/5-09

God morgon? Har ni sovit gott? det har jag men hade gärna sovit ett tag till. Nu sitter jag här vid datorn, påklädd och allt för att gå ut och sätta upp den nya poolen xd. Känns lite onödigt att gå upp såhär tidigt, men jag tjatade så mycket om en ny pool så jag måste väl hjälpa till på xd. Hinner inte skriva så mycket mer för dom väntar säkert på mej hehe. Dagen idag kommer förmodligen vara ganska full proppad så jag vet inte hur mycket jag kommer hinna skriva. Nu ska jag ut i det varma vädret (typ 20 + grader redan) och bygga pool!

Dagens planer:
*Hjälpa till med poolen
*Kanske träff Sara, annars bir det nog att sola (a)
*Bio och middag med 4:an :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0