31/5-09

God morgon, god morgon :D Är på jätte bra humör idag, kan bero på det fiiiina vädret! Det är nästan 25 grader redan så det är väldigt nice + att poolen är halv fylld också. Idag sov jag till 10 ungefär, inte mer än rätt att man åtminstonde får en sovmorgon per helg^^ Fast jag behövde det, Beckis och Vikotira va hos oss till 1 igår tror jag. Så jag va faktiskt lite trött när jag gick och la mej hehe. Fast det va ju för att jag gick upp så tidigt igår.

Anyway, jag kan berätta lite om igår. Som sagt kom Beckis och Viktoria till oss runt 21 tror jag. Vi hoppade lite studdsmatta innan vi bestämde oss att gå in pga. alla mygg. Så vi satte oss och började kolla på Beckas film Twilight. Har sett den en gån innan på bio och den är faktiskt jävligt bra. Den tog slut vid 24 tiden. Sen snackade vi i typ 1 timme innan dom taggade hem igen. Efter det gick jag och la mej.

Nehe, nu ska jag ut i soooolen igen. Man får ju passa på medans det är fint väder! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0