Bion

Hejsan! Kom alldeles nyss hemifrån bion med Viktoria, Emil och Beckis. Vi såg Natt på museet 2 xd. Den va helt okej faktiskt, alltså inte grym med inte as dålig heller, rätt seg men den hade sina roliga stnder haha. Det fick bli den filmen för det va den ända Emil och Beckis kom in på typ, om vi inte skulle ha sett Pettsson och Findus hahaha. Efteråt käkade vi på Donken, blev sallad för mej + kyckling vingar. Va sjukt mkt mat orkade typ nada för Viktoria och jag hade käkat Toffie (stavning?) på bion. Ååå just det, jag skulle ta en sån på bion men den fick vingar och flög iväg xd, helt sjukt jag hittade den inte ens hahahha. Påvägen hem drev vi massor och käkade gooodis (a). Det va faktiskt en vääääldigt lyckad grejj tycker jag. Nu är Viktoria och Beckis typ påväg hit för vi ska chilla lite på studdsmattan och så. Nehe, måste byta om (spillde dressing på mina byxor hahhahah) puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0