Eftermiddagen

Hejsan! Efter att jag kollat klart på Top model pkte Emil, jag och pappa till "Pia" för att hyra dvd filmer inför helgen. Det blev lite blandat, kommer typ inte ihåg vad någon av filmerna heter^^ hahhaha. Efter det gick jag till lekparken för att möta upp Sara, Ludde och Luddes kompis Robin. Vi satt där och snackade ett tag innan Amanda kom. Finns inte så mycket mer att säga om det. När vi skulle gå hem så gick alla tillsammans tills vi skulle åt ett annat håll. Amanda blev galen och började hoppa runt, jag garvade och Sara typ ramlade över Amanda, ner på marke och repade mobilen :/ Inte så roligt. Hon blev lite sur ett tag men det gick över rätt fort hehe. Sen gick dom en omväg med mej :D När jag kom hem käkade jag lite middag och nu sitter jag här ;) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0