Gott&blandat

Hejhej! För nån timme sen kom jag hem från en lite "moppe tur". Jag tog faktistk och körde iväg ganska långt idag. Eller först mötte jag upp Sara, Amanda och Fidel. Så snackade vi ett tag innan Amanda va tvungen att gå hem för hon skulle till Sala. Då tog Sara, jag och Fidel och gick till Stendal. Väl där badade Fidel som en galning (kan bero på att Sara kastade massa pinnar i vattnet xd). Han är as gullig när han badar (a). Efter det åkte jag hem. Det va fan roligt att köra haha. När jag kom hem målade jag naglarna, har en jätte bra idée om hur det ska bli, kanske visar nån bild på resultatet när det är klart. Efter att jag målat naglarna gick Emil och jag en  prommis med Tindris. Nu ska jag ta och göra en smarrig sallad till middagen! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0