Hemma igen

Tjenixen! Kom hem för ca 15 min sen. Som sagt provade vi att göra rosett frisyren på Beckis, men det va jätte svårt faktiskt. Eller jätte va väll att ta i men håret måste vara väldigt långt för att det ska fungera och helst väldigt rakt så det inte trasslar sej och sånt. Så det blev inte sjukt snyggt, men det är på väg. Jag ska fixa att göra en haha. Efter det snackade vi lite och så sen körde vi lite Rock band innan jag gick hem igen. Lika roligt som alltid :))) Nu vet jag inte rikigt vad jag ska hitta på nu, kanske kolla på tv eller något. Är det något roligt på tv ikväll? Puss


Kommentarer
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

Jag har frågestund i min blogg och skulle bli jätteglad om du ville ställa en fråga till mig! :)



Kram

2009-05-28 @ 18:58:27
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0