Huddinge C

Hejsan! Kom alldeles nyss hem ifrån en liten shopping runda i Huddinge C tillsammans med Amanda och Sara. Det va Amanda som ville åka dit så vi va snälla och åkte med haha. Vi skulle ta bussen för att komma dit men såklart kliver vi på fel buss i all hast så vi hamnar lite galet, men det fixade sej. Det tog bara 30 min längre tid^^ När vi väl kom fram gick vi runt ett tag innan vi bestämde oss för att käka lite på Donken. Inte det nyttigaste alternativet dårå, men jag käkade mini morötter haahhahaha. Efter det kollde vi runt lite till, jag hittade en tröja inne på JC men inget annat. Innan vi åkte hem gick Amanda in på Coop och köpte 6 glassar xd. Det va nåt extra erbjudande så dom kostade bara 20 spänn typ. Sen åkte vi hem. Nu ska jag kolla på tv :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha jag hann lägga in glassarna:)

2009-05-19 @ 19:39:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0