Idrottsdag

Hejsan! För ca en timme sedan kom jag hem ifrån en idrottsdag på Brunna ip. Vi (jag, Amanda, Sara och Elli) fick skjuts dit av min mamma så vi kom typ 5 min innan samlingen. Sen fick vi börja på engång typ. Vi gjorde faktiskt alla sakerna, utom höjdhopp dårå men det va faktiskt frivilligt. Det gick inge vidare för mej i någon gren men jag och alla andra hade roligt ändå. Ellinor hade med sin kamera så vi fottade massor, skaförsöka fixa några av hennes bilder så jag kan lägga upp dem här hehe. När det väl var lunch blev det panik för Felicia hade tappat bort sin mobil. Så typ alla började leta, jag och några andra där vi satt och resten över hela anläggningen. För att sedan hitta den typ 30 cm från där hon satt och åt haha, men det va tur att den kom fram! Efter lunchen va det finaler i 60 m och efter det staffet hahah. När allt det va klart mer eller mindre spöregnade det och Saras pappa kunde inte hämta oss förens om typ 20 min så vi sprang in på en OKQ8 haha, där köpte jag lite choklad medans vi väntade på honom. Sara och jag typ satt och skrek-sjöng till olika låtar medans Amanda och Elli sprang runt och fottade hahah. När han väl kom hoppade vi glatt in i den varma bilen, va jävligt kallt ute i regnet! Sen körde vi en sväng nånstans innan vi åkte hem igen. När jag kom hem hoppade jag in i duschen och tog en lång, varm och härlig dusch så jag skulle tina. Mina händer va typ isbitar haha. Sen bytte jag om och nu sitter jag här xd. Hoppas nån orkade läsa (; Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0