Kvällen

Hejhej :D Kom hem från Beckis och Viktoria för typ 15 min sen. Hade egentligen tänkt att jag skulle kollat på Grey´s Anatomy men jag kom hem nyss typ och då har nästan halva programet gått. Så det känns lite jobbigt att hoppa in mitt i haha, kan lika gärna sitta här och underhålla med mitt skrivande ^^ Jag vet inte rikigt vad jag ska hitta på nu eller vad jag ska skriva för den delen haha. Känner mej lite småtrött faktiskt men det är ingen idé att gå och lägga sej nu för jag börjar inte förens 9.30 imorrn så det är ändå rättså lång sovmorgon.... nehe puss hej (skriver från pappas dator så jag har inga bilder, ledsen att det inte blivit några idag).

Kommentarer
Postat av: Bea

Hoppas din dag har varit bra :)

2009-05-27 @ 23:29:13
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0