Måndag

Hejsan! Idag var det tillbaka till skolan efter en långhelg, känns väldigt segt! Men det funkade ju eftersom det va så väldigt fint väder, helt sjukt hur det kan vända. Jag menar för en vecka sedan spö regnade det och va kallt :O (undrade nästan om det höll på att bli vinter) men idag va det jätte härligt ute, nästan 25 grader :D Känner att sommaren kommer smygande och framförallt sommarlovet :)))

Idag började jag iaf med syslöjd. jg håller fortfarande på med min klänning men blev nästan klar. Ska bara sy dit ett band och en rosett, det tog sin lilla tid om man säger så ;) Sedan hade vi idrott, vi körde "runda konan" vilket är nästan detsamma som brännboll fast man får välja mellan olika redskap och så ska man springa runt så många konor som möjligt innan man blir bränd. Det va faktsikt roligt men otroligt varmt! Alla flöt nästan bort i solen haha. Efter idrotten var det ma, vi jobbade med kluringar och fick äntligen lämna tillbaka dom hemska matte böckerna! Till lunch blev det sphagetti med köttfärssås. Det är typ det ända vi får nuförtiden, hela tiden och jag skojar inte typ varanan vecka? man klagar inte dirket. Sen va det spanska då vi hade ett litet prov och sedan utvärdering av trminen, vi fick sluta 30 min tidigare, as skönt. Fast vi hade no efter så det blev bara en lång rast eller vad man ska kalla det. Tillsist avslutades dagen med no. Vi jobbade vidare med sinnesorganen men ingen orkade jobba  så vi fick sluta tidigare ist, vilket var skönt för jaf hade huvudvärk. När jag kom hem käkade jag lite och sen slängde jag mej i soffan och kollade på Sex and the city, älskar serien! Sedan blev det en prommis med Tindra. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0