Middagen

Hejsan! Kom precis hem ifrån en väldigt trevlig middag med Sara och hennes farmor. Men vägen dit va mer eller mindre hysterisk för Saras och min del, iaf hennes. Det började med att jag kollade upp busstiderna (typ samtidigt som jag skrev det förra inlägget) och sen ringde jag henne, berättade vilken buss vi skulle ta och vilken tid den gick. Men såklart går hon till fel hållplats hahaha. Jag skulle gå på innan henne så jag sa att hon skulle kuta til lrätt hållplats, och det fick hon göra. Hon (och jag) hade väldigt tur att hon hann. Det är en sån typsik "Emma och Sara sak" hehe. Men iaf, vi kom dit och vi pratade ett tag innan maten var klar. Till förrätt blev det hummer, as gott haha. Till varmrätt var det sallad, potatis och revbenssjäll och till dessert blev det jordgubbar med glass! Allting var väldigt gott, hon hade lagat mat typ hela dagen för att vi skulle komma dit, väldigt gulligt av henne. Och inte nog med det, vi fick typ "presenter" oxå, varsit shampoo och en mascara, jätte snällt. Efter några timmar tog Sara och jag bussen hem igen. Sen händet det inte så mycket mer faktiskt. Det hela kan iaf sammanfattas som en trevlig kväll.
När jag kom hem va det ingen i huset, utan alla hade gått till bastun, såg typ 1000 miljon foppa tofflor utanför bastu dörren så jag förmodar att dom är där. Jaja, får se vad jag hittar på nu det kanske är någon rolig inne på msn :D Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0