Om dagen

Hejhej :)) Har precis duschat, as skönt så man käner sej fräsch xd. Men alltså det här med dusch på sommaren, man vill ju inte vara smutsig men det är så jvävla varmt att duscha! (Och nej, jag gillar inte att duscha kallt för det är hemskit). Det känns lite som man är inne in en bastu dom första minuterna, är det fler än jag som tycker det? hahaa. Anyway, tidigare idag har vi fortsatt med poolen den är fortfarande inte rikigt klar saknas stege och lite andra grejjor. Sen gick jag och mamma en prommis med Tindra. Va jätte jobbigt att gå i värmen xd. Men det gör inte så mycket eftersom det ger värsta sommar kännsla :D Och sen hoppade jag in i duschen. Vi ska käka middag om typ 30 min och efter det ska jag kolla på Gossip Gril kl 19.00 på 5:an och sen ska jag städa lite ¨på mitt rum typ. Ska försöka hinna ladda upp bilderna från Stendal. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0