Onsdag

Hejsan! Jag slutade skolan för en timme sen typ. Så nu har jag varit hemma och chillat ett tag. Lite kort om skoldagen: jag började vid 8 tiden med ´so. Vi jobbade med världens befolkning och kollade på massa statestik typ. Sen hade vi svenska men det blev typ eget arbete så jsg skrev lite på en eng grejjs. Efter det va det so igen, vi fortsatte med världens befolkning och ritade befolknings pyramdier. Sen va det äntligen lunch-pastasallad. Efter lunchen va det no, jobbad med hjärnan typ xd. Efter det spanska fast utan lärare, det blev inte så hemskt mycket gjort hehe. Tillsist va det eng, fortsatte skiva på den där grejjen. Vi fick sluta typ 30 min tidigare :D Rikigt skönt, men såklart började det regna när jag gick hem inte så nice. Aja, nu är det iaf lång helg! :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0