Pool bygge + Stendal

Hejsan! Nu är pool bygget i full gång. Vi har faktiskt kommit en bra bit, men vi har inte börjat fylla den med vatten och så än. Det kommer senare idag. Längtar tills den är klar så man kan bada, det är så jäääävla varmt :D Man steks ju nästan ute xd, vi står liksom och bygger den mitt i solen så det är sjukt varmt! 

Nu när jag ända har tagit "paus" kan jag berätta om igår kväll när Sara och jag va på Stendal. (Kunde inte skiva igår för mina fingrar va så kalla att jag nästan inte kunde röra dom + alla sms och msn xd). Anyway, jag körde ner till Sara strax efter 21. Så stack vi (jag, Sara och Fidel) till Standal. Vi satt på det där berget som man kan hoppa ifrån för det va massa folk på bryggan (som badade!?) watha? seriöst kl va typ 21.30 och så varmt va det inte i vattnet så man börjar ju undra hahha. Vi satt iaf på filtar och smällde i oss massa choklad och snackade massor. Vi va borta i några timmar och åkte hem när det typ blev mörkt. Vi körde hem till Sara en snabbis för att jag skulle låna en kofta av henne. Sen körde jag hem xd. Så det va inget spec som hände faksitkt, rätt skönt att bara ta det lugnt :D

Blev tydligen inte så dålig uppdatering som jag trodde ;) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0