Rubrik....

Sådär, har precis målat naglarna xd. Det blev rosa tånaglar och franskmanikyr på fingrarna haha. Innan jag började måla naglarna va mamma och jag och lämnade Emil nånstans för han ska träna som alltid, påvägen hem stannade vi för att köpa pastasallad tills imorrn då vi har idrottsdag. Jag ville ha med kyckling men då va det nån jävla gegga till oxå^^ så det blev med typ kräftor hahaha, när jag kom hem upptäckte jag att det inte va nån pasta i den heller-väldigt lyckat! Aja, huvudsaken är att jag fick en Loka till hehe. Sen har jag faktiskt hunnit gå ut med Tindris på en promenix oxå. Men nu ska jag ta och se om det är nåt roligt på tv:n. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0