Tisdag

Hejhej :))) Kom precis hem ifrån Sara. Vi gick hem till henne efter skolan för jag skulle hjälpa henne med att fixa naglar hahah. Det blev faktiskt bra, alltså hon hade köpt lösnaglar och jag hjälpte henne att sätta fast dom och så. Det blev bra för att vara lösnaglar, dom brukar se jätte fejkade ut och så, men vi hittade perfekta haha. Hoppas hon pallar med dom :)) Anyway, efter det drog vi till pia där vi köpte twister och satte oss i lekparken haha. Sen kom några småungar och kastade massa sten på oss?! Fattar inte att småbarn är så, jaa vad ska man säga? Dom är liksom inte "rädda" för äldre utan vill typ bråka hahah. No life^^ Nehe, jag har so prov imorrn så nu ska jag faktiskt ta och plugga en stund, man missar endel när man är borta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0