Yesterday?


Shit, kom på att det är ca ett år sen jag började blogga på den här bloggen!
Haha, lätt att glömma bort med tanke på att jag gjorde en ny "start" här eller vad man ska kalla det i början av året. Det känns inte som det va spec länge sen, men jag kommer typ ihåg allt. Viktoria bloggade och jag ville oxå prova. Så hon hjälpte mej att fixa en blogg, komma på ett namn och fixa en design. Allt detta hände för ett år sen :O Hade varit rätt roligt att se vad jag skrev i dom första inläggen, borde vara rätt anorlunda nu hehe. Men som jag alltid säger; tiden går fort när man har roligt! Och yes, det har hänt väldigt mycket roliga saker det senaste året :D (En bild på min 1:a header)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0