Dagen

Hejhej :) har haft fullt upp idag så jag har inte hunnit skriva något mer förren nu. Det har inte varit min dag idag om man säger så, allt har bara blivit fel xd. Aja, blir bättre imorrn hoppas jag! Skoldagen idag var lååång, började 8.10 och slutade 15.30 rätt segt men det gick eftersom vi fick köttbullar till lunch haha! Efter skolan gick jag hem, riktigt långsamt. Brukar gå jätte snabbt men idag känndes det som att jag gick som en snigel x). När jag kom hem slängde jag mej på sängen och somnade nästan (?) Sen åkte vi till farmor och farfar för att käka middag, det blev nån kyckling, klyftpotatis och sallad, riktigt gott :) till efterrätt blev det annanas och glass, annanasen va godast (a) lyckades somna på deras soffa oxå^^ Jag kom hem igen för typ 15 min sen så jag har inte hunnit göra så mkt. Ska kolla om det går att logga in på msn nu puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0