15/10-09

Hejsan :) Sorry att jag inte har uppdaterat men det har strulat lite när jag skulle logga in så det har inte fungerat som det ska... men men. Idag var vi på Skansen med klassen för att gå på nån typ av mässa inför gymnasievalet. Man fick gå runt och kolla på olika hantverk vilket var roligt i kanske 10 min? så vi drog oss till bagaren x) han hade mummsiga grejjor (a). Efter det gick vi runt ett tag innan vi käkade lunch och matade fåglarna. Eller Sara och Linn gjorde, vi andra tyckte  inte att det va så roligt när man käkade :P jag va på jätte bra humör och flummade lite med Ellis heta glajjor^^ innan vi gick och kollade på djuren :) sälarna va ju lite söta (a). Mitt bland alla djuren hittade vi killarna som mobbade grisarna hehe. Sen var det dags för "samling" och hemfärd. När vi kom hem till Tullinge bestämde vi oss (jag, Sara, Robin, Emelie och Linn) för att gå hem istället för att ta bussen, rätt bra va? haha. Sen har jag bara tagit det lugnt resten av dagen, kollat på tv och övat på svenska provet och sånt. Nu ska jag kolla på Andra avenyn, han inte ens se 10 min igår^^ puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0