Längre fransar?

Här är det jag snackade om att jag skulle visa, nämligen en ny mascara som jag köpte idag! inget speciellt med andra ord men jag tänkte göra en liten såndär vad man nu kallar det, utvärdering? av vad jag tyckte om den (efter att ha använt den en gång dårå).



Den var lätt att måla men tar längre tid en en vanig mascara pga. den speciella bortsen. Men den kommer åt i i "vrårna" och täcker väldigt bra. Inga klumpar om man bara målar ett lager, dock om man målar både fram och baksidan av fransarna. Ett stort + är att den får fransarna att se väääldigt lång ut, jag har naturligt långa fransar men den här visade det verkligen extremt. Det är vad jag tycker efter en gångs användning iallfall, värd att prova :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0