Torsdag

Hejsan! Nu är jag hemma, har faktiskt bara varit hemma i 30 min. Så fullfart idag också, har varit en stressig vecka! men men :) Dagen började med spanska, rätt jobbigt som första lektion men det gick. Sen hade vi bild och fortsatte med våra bildmappar, roligt. Sedan var det hälsa, jag, Sara och Elli spelade "king" med killarna xd. Sen var det nån pasta grejj till lunch så jag käkade typ bara sallad. Sen var det so och tillsist ma. Efter skolan rusadde jag till bussen och åkte till Huddinge för att jobba! Var där typ 14.30 och jobbade til l18 då mamma hämtade mej, vi åkte hem och käkade middag. Så mycket mer har jag inte hunnit göra. Utom en sak som jag visar sen (; inget speciellt men iallfall xd. Nu har jag hoppat ner i mina bunnytofflor och ska chilla hela kvällen puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0